Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Lady Gaga: Σεξ, ναρκωτικά και απέραντη μοναξιά

«Δεν θα πω ψέματα, έχω κάνει περιστασιακά ναρκωτικά. Και όταν λέω περιστασιακά, εννοώ μια δυο φορές το χρόνο» παραδέχεται στην τελευταία της συνέντευξη για το περιοδικό «Vanity Fair» η Lady Gaga.

«Αλλά αν το γράψεις αυτό, δεν θέλω οι fans μου να προσπαθήσουν ποτέ να το μιμηθούν ή να προσπαθήσουν να είναι κι εκείνοι έτσι. Δεν θέλω να νομίζουν ότι χρειάζεται να το κάνουν για να είναι υπέροχοι. Αυτό ανήκει στο παρελθόν. Ήταν το χαμηλότερο σημείο μου και οδήγησε στην καταστροφή» προσθέτει.

Τους θαυμαστές της, τους οποίους η ίδια συχνά αποκαλεί «μικρά τέρατα», τους βάζει, όπως εξηγεί, πάνω από καθετί στη ζωή της. «Έχω κοιτάξει κάθε άνδρα με τον οποίο έχω βγει και κάθε γυναίκα που υπήρξε φίλη μου στα μάτια και μπορώ να σου πω ότι δεν υπάρχει τίποτα που θα έβαζα πάνω από τους θαυμαστές μου» λέει. «Οι πραγματικοί μου fans ξέρουν ποια πραγματικά είμαι, και ξέρουν τι αντιπροσωπεύω και τι εννοώ, και η μουσική μου είναι αυτή που πραγματικά μιλάει».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η 24χρονη σταρ γίνεται προκλητική, όπως άλλωστε συνηθίζει: «Κάνω σεξ, αλλά δεν είμαι έκφυλη. Έχω αυτό το περίεργο συναίσθημα πως αν κοιμηθώ με κάποιον, θα μου κλέψει τη δημιουργικότητά μου μέσα από το αιδοίο μου» λέει, ενώ παραδέχεται πως την ελκύουν οι προβληματικές σχέσεις: «Με τραβούν οι "άσχημοι έρωτες". Και το τραγούδι μου ("Bad Romance"), ασχολείται με το αν εγώ τις ψάχνω ή αν εκείνες με βρίσκουν. Νιώθω συνέχεια μόνη. Νιώθω μόνη και όταν είμαι σε σχέσεις. Είναι η κατάστασή μου ως καλλιτέχνης αυτή».

Πηγή: www.yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου