Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Αδικία ….. τόσος κόπος να φτιάξει όνομα και τώρα……

Πάνω που άρχισε η Μαριάννα Ντούβλη να φτιάχνει ένα όνομα, πάνω που είχε αρχίσει να κάνει αισθητη την παρουσία της στον χώρο και να γίνεται διάσημη με αυτό το όνομα έρχεται ο σύζυγος της να της το πάρει.Αδικία!!!!!!!!

Με σχετικό δελτίο τύπου εξηγεί ο πρώην συζυγός της, κ Ντούβλης (δοξασμένο όνομα ) τους λόγους για τους οποίους δεν επιθυμεί πλέον η κ.Χατζηαθανασίου ( έτσι είναι τα πατρικό της ) να φέρει το όνομα της οικογένειας του.

Να το σκετικό δελτίο:

Η εν διαστάσει σύζυγός μου Μαρία Μαγδαληνή Χατζηαθανασίου προσέβαλε βάναυσα την τιμή και υπόληψή μου, διασύροντας το όνομά μου δια του περιοδικού Τύπου και των τηλεοπτικών μέσων, έφθασε δε στο σημείο να πρωταγωνιστήσει σε DVD σκληρού πορνογραφικού περιεχομένου, που έτυχε ευρείας κυκλοφορίας, στην έναρξη του οποίου αυτοσυστήθηκε, λέγοντας «Είμαι η διάσημη Ντούβλη».

Κατόπιν τούτου, προσέφυγα στη Δικαιοσύνη και αισθάνομαι την ανάγκη να σας πληροφορήσω, ότι δια της από 03.09.2010 προσωρινής διάταξης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, διατάσσεται η εν διαστάσει σύζυγός μου, Μαρία Μαγδαληνή Χατζηαθανασίου, «να παύσει να προσβάλλει την προσωπικότητά» μου και «ειδικότερα να παύσει να χρησιμοποιεί το επώνυμό μου "Ντούβλη" στις κοινωνικές και επαγγελματικές της σχέσεις».

Παρακαλώ, λοιπόν, να μη χρησιμοποιείται πλέον το όνομά μου εν σχέσει με την όποια «δραστηριότητα» της εν διαστάσει συζύγου μου.

Με εξαιρετική τιμή,
Χρήστος Γ. Ντούβλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου