Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Ας γελάσουμε λιγάκι...

Ήταν μια φορά ένας γιός και ο πατέρας του και ήταν απόκριες. Ρωτά ο πατέρας...







τον 6χρόνο γιό του τι θα ήθελε να του πάρει για τις απόκριες ώστε να ντυθεί:
Πατέρας: - Τι θα ήθελες να σου πάρω για τις απόκριες;
Γιός: - Λοιπόν πατέρα θα ήθελα να μου πάρεις μια κόκκινη μπέρτα,ένα καλαθάκι, ένα ζευγάρι κόκκινα γοβάκια και ένα κόκκινο σκουφάκι.
Πατέρας: - Και τι θά ντυθείς με όλα αυτα;
Γιος: - Κοκκινοσκουφίτσα!
Σοκάρεται ο πατεράς, αλλα δέν είπε τίποτα στον γιό του για να μην το στεναχωρίσει. Έρχονται οι επόμενες απόκριες και πάλι ο πατέρας ρωτάει τον γιό του τι θα ήθελε να του πάρει για να ντυθεί:
Πατέρας: - Τι θα ήθελες να σου πάρω για τις απόκριες;
Γιός: - Πατέρα θα ήθελα να μου πάρεις ένα άσπρο φουστανάκι, μπλέ και κόκκινες κορδελίτσες, άσπρα γοβάκια και κοσμήματα.
Πατέρας: - Και τι θα ντυθείς;
Γιός: - Σταχτοπούτα!!!
Ο πατέρας και πάλι σοκαρισμένος και φοβισμένος με τον φόβο πως ο γίος του ήταν αδελφάρα του κερατά σκεύτηκε να τον πάει σε ένα παιδοψυχολόγο ώστε να του πει τι γίνεται με τον γιό του. Πάει ο πατέρας τον γιο του στον παιδοψυχολόγο:
Πατέρας: - Γιατρέ μου, το παιδί μου δέν πάει καλα στα μυαλά του. Μου ζητάει κάθε χρόνο να του πάρω ολο κοριτσίστικα πράγματα για να ντυθεί, δεν μπορώ άλλο δέν ξέρω τι να κάνω;
Παιδοψυχολόγος: - Από ό,τι βλέπω το παιδί σας είναι ακομα μικρό σε ηλικία και δεν ξέρει τι του αρεσουν και τι οχι. Σας συνιστώ να ρωτήσετε το παιδί σας τι θέλει να του πάρετε ώστε να ντυθεί μετά απο 8 χρόνια και όταν έχουμε απόκριες φυσικά.
Πατέρας: - Εντάξει γιατρέ μου, θα το κάνω.
Περνάνε 8 χρόνια και ο γιός του πια είναι 14χρονών. Ρωτάει ο πατέρας με φόβο και περιέργεια τον γιό του τι θα του πάρει για τις απόκριες για να ντυθεί, πιστεύοντας πως ο γιός του έχει διορθωθεί:
Πατέρας: - Τι θα ήθελες να σου πάρω για φέτος γιέ μου μιάς που έχουμε και απόκριες;
Γιός: - Λοιπόν πατέρα φέτος θα ήθελα να μου πάρεις ένα μεγάλο σπαθί, πανοπλία, μπότες και οτι πολεμικό αξεσουάρ δείς.
Ο πατέρας χαίρεται ότι το παιδί του δεν είναι γκέυ και θεραπεύτηκε.
Πατέρας: - Τι θα ντυθείς γιέ μου, άντρα του σπιτιού μου, παλικάρι μου βαρβάτο;
Γιός: - ΖΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου