Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Στόχος της Μανωλίδου είναι να προκαλεί»


Η γνωστή παρουσιάστρια, μίλησε στην εφημερίδα «Real Life» για την πρόταση που της έγινε να κάνει γυμνή φωτογράφιση, την Τατιάνα Στεφανίδου, την Ευγενία Μανωλίδου, τις σχέσεις της με τη Ρούλα Κορομηλά και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν.

Για την απομάκρυνση της Τατιάνας Στεφανίδου: «Δεν το περίμενα ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο, όπως η απομάκρυνση της Στεφανίδου, αλλά στο πλαίσιο της γενικότερης οικονομικής κρίσης που βιώνουν τα κανάλια, τελικά πρέπει κανείς να τα περιμένει όλα. Αν πάει καλά η εκπομπή σου, έχεις την ευαρέσκεια των αφεντικών, αν δεν πάει καλά, σταματάς να υφίστασαι, δεν υπάρχεις, μένεις χωρίς δουλειά. (...) Έχω βρεθεί και εγώ σε παρόμοια κατάσταση. Στην ΕΤ3 είχα δύο εκπομπές και είχαμε κουβεντιάσει με τη διοίκηση ν' αναλάβω από τη νέα χρονιά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Κλείσαμε τη συμφωνία, πήγα διακοπές και ξαφνικά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν θα κάνω εγώ το κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Ένιωσα πάρα πολύ άσχημα με "αδειάσανε" κανονικά. Κάτι αντίστοιχο βιώνει και η Τατιάνα, όχι βέβαια πως δεν θα καταφέρει να βρει δουλειά. Σίγουρα θα κάνει τηλεόραση κάπου αλλού».

Για την Ευγενία Μανωλίδου: «Η υπερβολή όταν γίνεται επιλογή, επισύρει και αντίστοιχη υπερβολική αντίδραση. Γενικά δεν πρέπει να ξεχνάμε το μέτρο. Αν στόχος της είναι συνεχώς να προκαλεί για να προβάλλεται και να απασχολεί διαρκώς τους δημοσιογράφους, ναι, το πέτυχε. Κάποιοι υποστηρίζουν πως "any publicity is good publicity", εγώ δεν το υποστηρίζω».

Για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν: «Υπέγραψα γι' άλλα δύο χρόνια. ο Alpha είναι το κανάλι μου και το στηρίζω. Το έκανα ακόμα και όταν δεν είχα συμβόλαιο με το κανάλι. Δέχθηκα μείωση, είναι κάτι αποδεκτό, κάτι αναμενόμενο. Έγινε μείωση στις δυνατότητες δαπανών που έχουμε για να μπορέσει να διεκπεραιωθεί η εκπομπή και όχι στο μισθό μου».

Για τη Ρούλα Κορομηλά: «Η Ρούλα Κορομηλά δεν επεμβαίνει καθόλου στην εκπομπή μου. Οι σχέσεις μας είναι εξαιρετικές εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχει αλλάξει αυτό. Φτάνει πια με την τόση παραφιλολογία, καταντάει από κουραστικό έως ανόητο. Και σχετικά με τα όσα ακούγονται, πήγα με μεγάλη μου χαρά στο "Greek Idol", δεν μου το επέβαλε κανείς».

Γιατί δεν θα φωτογραφηθεί γυμνή: «Μου ζητήσανε να κάνω γυμνή φωτογράφιση, αλλά έχω μέτρο στη ζωή μου που δεν μου το επιτρέπει. Μην ξεχνάτε πως έχω και δύο παιδιά στην εφηβεία».

Πηγή: www.yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου