Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Στην Ελλάδα ο Μπουμσόνγκ

Στην Ελλάδα κατέφθασε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηνα'ι'κού Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ.

Ο Γάλλος αμυντικός, διεθνής με τα χρώματα της πατρίδας του, έφθασε στην χώρα μας το μεσημέρι όπου τον υποδέχθηκε ο α΄αντιπρόεδρος του ΠΑΟ Δημήτρης Γοντίκας καθώς και ο Βαγγέλης Πέτσος.
Ο πρώην παίκτης της Λυών θα μεταβεί στα γραφεία της ΠΑΕ για να υπογράψει το πλουσιοπάροχο τριετές συμβολαιό του. Ο ίδιος έκανε τις εξής δηλώσεις:

"Έχω μιλήσει με το Σισέ και το Γκοβού και μου έχουν πει τα καλύτερα για την Ελλάδα. Έφυγα από μία μεγάλη ομάδα για να έρθω σε μία άλλη μεγάλη ομάδα. Θέλω να βοηθήσω με την εμπειρία μου τον Παναθηναϊκό να πετύχει τους στόχους του"

Όταν ρωτήθηκε για το αν θέλει να γίνει ηγέτης της άμυνας των νταμπλούχων Ελλάδος, απάντησε: "Εγώ θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και θα προσπαθήσω αν μπορώ να γίνω και ο leader της ομάδας".

Για την ιστορία, ο αθηνα'ι'κός σύλλογος πλήρωσε για την απόκτηση του Μπουμσόνγκ στη Λυών 500.000 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου